خانه / مقالات کسب درآمد / دگرگونی در صنعت بازاریابی

دگرگونی در صنعت بازاریابی

سالهاست که باورود رقبای تازه دیگر مانند قدیم نمی توان به سادگی و تنها از راه بازاریابی به مشتریان تازه دست یافت و تنها به بالا بردن بهره وری اتکا کرد.بازاریابی انبوه که برای فروش محصولات .دیگر کارایی گذشته را نداشت و باید شیوه ای تازه به کار گرفته می شد.این روش که برپایه بخش بندی بازار و تعیین بازار هدف بنا شده بود این شیوه که به تنوع کالا ها و نیاز افراد توجه می کند بازرهایی همگن را به وجود آورد و کوشش های بزاریابی خود را بران معطوف ساخت ر این شرایط تغییر نیازها و ترجیحات مشتریان و تنوع روز افزون آن، شرکتها را وادار به کوچک‌ و کوچکتر نمودن میزان بخش‌بندیها نمود بطوریکه متعاقباً بازاریابی رابطه‌ای شکل یافت. بازاریابی رابطه ای حد اعلای بخش بندی بازار است. در این رویکرد بازار‌ها تا سطح هر مشتری به بازارهای خرد تری تقسیم می‌گردند. مبنای بازاریابی رابطه‌ای تفاوت نیازها، ترجیحات و رفتارهای خرید مشتریان با یکدیگر است. لذا با شناسائی انگیزه‌های مشتری و سودآوری مشتری، سازمانها می توانند بگونه‌ای دستاوردهای خود را ارائه دهند که سود ناشی از پرتفوی مشتریان حداکثر گردد.

تبلیغات برای سایت کسب درآمد

درباره ی یکی از Admin های Ebays.ir

سلام ، اگر ایده و فکری "برای راه اندازی یک سایت یا یک سامانه یا یک شغل اینترنتی" دارید می توانم همکاری و مشارکت کنم . برای اطلاعات بیشتر از همین صفحه کامنت ارسال کنید

همچنین ببینید

آیا تبلیغات کسب درآمد های اینترنتی و ثروتمند شدن واقعیت دارد ؟

تبلیغات زیادی در سطح اینترنت از سالهای گذشته تا به امروز در حال پخش و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *