فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ad
ad
ad

درباره نویسنده

یکی از Admin های Ebays.ir

سلام ، اگر ایده و فکری "برای راه اندازی یک سایت یا یک سامانه یا یک شغل اینترنتی" دارید می توانم همکاری و مشارکت کنم . برای اطلاعات بیشتر از همین صفحه کامنت ارسال کنید

یک دیدگاه

  1. 1

    sasan

    رفتارشون خیلی غیر حرفه ای است ؛ دو روز پیش وقتی همسرم بابت شور و غیرقابل خوردن بودن قورمه سبزی مامان مستانه با مامان پز تماس گرفت نه تنها قبول نکردند که غذا را مرجوع کنند و خودشان بررسی کنند حتی گفتند شما که ناراضی هستید چرا از ما غذا می گیرید و دیگه غذا نگیرید !!! و بعدش هم کلا اکانت مارو در سایت بستند !!!
    برای من که صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستم و خوب می دانم که یک مشتری ناراضی چه سرمایه ای برای فهمیدن نقاط ضعف سیستم هست خیلی رفتار مامان پز عجیب بود !
    دوستان توجه کنید که ما مشتری ۹ ماهه ی مامان پز بودیم که حداقل در این مدت ۲۰۰ پرس غذا از شون گرفته ایم و با ما اینجوری برخورد کرده اند و توجه کنید که اگر از مامان پز غذا بگیرید و غیر قابل خوردن باشه می گن چون ما از مامان ها نمی تونیم پولی پس بگیریم پس پول شما رو هم نمی تونیم پس بدیم و حتی غذای دیگری هم نمی تونیم براتون بفرستیم چون غذاها روز قبل به تعداد پخته شده و اضافی نداریم

    پاسخ دادن

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *